måndag 15 april 2013

Mer Mutant år noll



Fria Ligan gick igår ut med information angående deras crowdfunding till nya "Mutant - år noll". De har i skrivande stund 115.701 kr och har lagt till flera nya delmål. Bland annat noveller av Anders Fager och det jag personligen ser fram emot ; Zonsektor skapad av Torsten Alm som skrev det klassiska Mutantäventyret "I reptilmännens klor". Det saknas enbart 14.299 kr för att slutmålen skall nås på de sex dagar som crowdfundingen håller öppen. Synd att Fria Ligan inte satt slutdatumet efter löning för då tror jag att de skulle få in ännu mer pengar.



Angående "Reptilmännens klor" så spelade vi aldrig det äventyret då vi började spela klassiska Mutant väldigt "sent" och jag kom aldrig över den kampanjen. Men jag har läst det på senare år och gillar det skarpt.

Jag vill därför uppmana alla som har några hundralappar över att sponsra detta projekt. Vi vet redan att det blir av och nu kan det bara bli en bättre slutprodukt.

Stöd Mutant år noll HÄR


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar