fredag 10 maj 2013

Ge oss mer Sci-fi på Netflix!

Jag är en Netflix fan boy. Jag ser varje dag på något därifrån. Men jag tycker det saknas några tv-serier i sci-fi genren . Här är en lista på serier jag gärna skulle vilja fanns i Netflixs (svenska) utbud:


Star Trek - Next generation, Deep space 9, Voyager och Enterprise
Det konstiga är att netflix har licenser för Star Trek då originalserien samt flera av filmerna finns där. Jag är en sent frälst "treckie" och skulle gärna se alla ovan nämnda serier en gång till.









Star Wars - The Clone Wars
Den här serien vore perfekt för netflix. Inte så långa avsnitt och man skulle kunna sitta och plöja avsnitt efter avsnitt.









Doctor Who - originalserien
Jag vet att inte alla avsnitt av Doctor Who finns att se längre men denna serie kan inte kosta jättemycket att köpa in då serien fyller 50 år i år.









Babylon 5
En av de bättre sci-fi tv-serierna som gjorts och som jag tycker fler borde se. Det kommer ett inlägg om just B5 här på bloggen under helgen.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar