torsdag 2 maj 2013

Kryokinesi fyller en månad!


Bloggen fyller idag en månad. Hurra! 


När ni läser detta kommer bloggen ha passerat 2.000 unika visningar vilket känns jättekul. Jag hade inte en tanke att så pass många skulle att tycka mina nörderier är läsvärda när jag spontanstartade den för en månad sedan.

Av alla de snart 50 inlägg så tycker jag faktiskt det har varit roligast att skriva berättelserna om "Röluva" och kommer nog fortsätta skriva om henne. Jag har en "storyline" i huvudet så det kommer mer.

Om jag fick önska en sak skulle det vara att få fler kommentarer på inläggen. Jag läser alla och försöker svara dem. Ok, det är lite "krångligt" att kommentera men det räcker ju med ett gmail-konto.

Ibland har det vart svårt att komma på ämnen att skriva om. Jag har satt hård press på mig själv att publicera ett inlägg om dagen i största möjliga mån. Det har dock visat sig att när jag bara börjat skriva utan någon research eller annan förberedelse har det blivit riktigt kul inlägg. 



Jag har alltid fascinerats av statistik och tycker alltid det är jätteroligt att se vilken typ av läsare jag har och hur de hittat bloggen. Jag har inte promotat den jättemycket utan mest slängt ut länkar lite här och där. Detta har gett en del läsare. Det har också visat sig att rena stavfel gett läsare. Om ni undrar vilka inlägg som är populärast så finns det en lista på de mest lästa inläggen på höger sida.

Så hur ser framtiden ut? Jag kommer fortsätta skriva inlägg varje dag  så länge jag har något att skriva om. Målet är även att försöka få lite mer spridning på bloggen.Om ni vill hjälpa till att sprida bloggen så är jag mycket tacksam. Ju fler läsare jag får desto större blir min skrivarmotivation.

Så om ni har önskemål eller förslag på saker ni tycker jag skall ta upp så skriv gärna en kommentar.

PS
Bloggen har några nya funktioner som skall underlätta för er läsare. Alla funktionerna finns på den högra listen.

1 kommentar:

  1. Grattis till jubileet! Det är kul att läsa dina nörderier. Man får flashbacks till svunna tider och lust att ta upp gamla spel igen.

    Nu önskar jag att man kunde åka ner till Linköping och Lincon 2013 nästa helg. Minns första besöket på konventet 1996 då Magic the Gathering var som hetast. Good ol' days..

    SvaraRadera