torsdag 9 maj 2013

Nörderier på resande fot

Kommer åka bort under helgen men jag kommer försöka lägga ut minst ett blogginlägg varje dag. Som tur var har jag flera färdigskrivna så bara jag har 3G uppkoppling så kan jag publicera dem. Jag har packat med mig "nördsaker" som gör att bloggandet inte lär stå still.

Nördpacklistan:
- Bärbar dator, iPad och iPhone för själva bloggandet
- Star Wars RPG rule book
- De två första "Ensamma Vargen"-böckerna
- Star Fluxx
- Game of Thrones - The card game
- "Midsommargryning" av Lars Wilderäng
- Massor av nerladdade podcasts.


3 kommentarer:

  1. En nörd-preppers bug-out väska :)

    SvaraRadera
  2. Svar
    1. Det var det verkligen. Jag började läsa den på kvällen och kunde inte släppa den förän kl 3 då jag somnade. Sedan fortsatte jag läsa den direkt på morgonen. Precis som "Midvintermörker" var den helt underbar. Högsta betyg.

      Radera