lördag 18 maj 2013

Riddick!



Jag såg precis trailern till "Riddick" som kommer senare i år. Jag håller fortfarande "Pitch Black" högt på min lista av favoritfilmer medan "Chronicles of Riddick" hamnar på min lista på filmer jag inte gillar. Hur den nya filmen kommer att bli är svårt att säga men det verkar luta mer åt "Pitch Black" än "Chronicles...".



Lite kul att den gamle wrestlern "Batista" är med i filmen samt Katee "Starbucks" Stackhoff från Battlestar Galactica. Det skall bli kul att se vilken lista den här filmen hamnar på. Det kanske är bäst att inte ha några förväntningar.

Batista

1 kommentar:

  1. Gillade Pitch Black när den kom, men Chronicles of Riddick har helt fallit mig ur minnet.... Borde kanske se den igen. Minns bara att den kändes väldigt lång.

    Kul att Batista börjar komma upp sig i filmvärlden! Jag saknar honom fortfarande i WWE. Han fick nyligen en av de större rollerna i Marvels kommande film Guardians of the Galaxy, eftersom Jason Momoa (nya Conan / Khal Drogo i Game of Thrones) ville ha för mycket stålars.

    Guardians of the Galaxy är en ganska udda grej i Marvels universum, både mer komisk och kosmisk än de övriga Marvelfilmerna, men de brukar ha crossovers med Thor och filmen ska visst spela in i handlingen för Avengers 2.

    Batista har definitivt utstrålningen och utseendet för ständiga huvudroller/biroller i större eller mindre actionfilmer. Till skillnad från John Cena, som har (eller hade) enorm karisma i WWE, men som är lika rolig som en rutten sill på film.

    SvaraRadera