söndag 30 mars 2014

Fantasia Fanatic XXV

Jag besökte idag Fantasia Fanatic XXC som gick av stapeln i Umeå. Väldigt roligt och besöket gav mig massor av pepp och inspiration inför mitt kommande armébygge till 40k (mer om det om ett par dagar). En sak jag reflekterade över var att alla arméer till WH Fantasy jag såg var sjukt snyggt målade medan bland 40k-spelarna kunde man lite här och var se halv- eller omålade modeller. Lite synd men jag förstår målarstressen inför en turnering. Nu fanns det självklart massor av jättesnygga 40k-arméer men Fantasyarméerna imponerade mest på mig.

 Här är lite bilder som jag tog
Panoramabild av Fantasyrummet
Panoramabild av 40k-rummet





2 kommentarer:

  1. Tja, det var jag som hade omålade modeller :P, inte med mening dock utan jag var intagen som reserv :)

    SvaraRadera
  2. Ingen fara. Sånt händer. :)

    SvaraRadera